Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه وردپرس نمایش آنلاین حرم امام رضا (ع) – زیارت آنلاین حرم

افزونه وردپرس نمایش آنلاین حرم امام رضا (ع) – زیارت آنلاین حرم

اگر توسط وردپرس سایت مذهبی راه اندازی کرده اید می توانید از افزونه های مذهبی وردپرس برای بهتر شدن آن استفاده نمایید در مطالب گذشته افزونه صلوات شمار وردپرس و افزونه نمایش اوقات شرعی در وردپرس را معرفی کردیم اکنون قصد معرفی افزونه وردپرس نمایش آنلاین حرم امام رضا (ع) – زیارت آنلاین حرم امام هشتم شیعیان را داریم تا بتوانید با استفاده از آن در قسمتی از سایت تان حرم امام رضا (ع) را به صورت زنده نمایش دهید پس تا پایان همراه ما باشید.

افزونه وردپرس نمایش آنلاین حرم امام رضا (ع) - زیارت آنلاین حرم

افزونه وردپرس نمایش آنلاین حرم امام علی بن موسی الرضا (ع)

برای این منظور تنها کافیست افزونه Razavi TV را دانلود و در سایت تان نصب و فعال کنید این افزونه با استفاده از api سایت رضوی تی وی به صورت آنلاین فیلم های مربوط به حرم امام رضا (ع) را پخش می نماید. جهت استفاده از افزونه با قرار ابزارک آن در محل مورد نظر از قالب وردپرس تان می توانید حرم اما هشتم را به صورت زنده نمایش دهید. پیشنهاد می کنیم برگه ای اختصاصی ایجاد کنید و با تعریف بلوک ابزارک در وسط برگه به صورت تمام صفحه مرقد امام رضا (ع) را نمایش دهید و با قرار دادن لینک برگه در صفحات سایت از کاربران دعوت کنید تا صفحه مورد اشاره را مشاهده کنند.

1,315 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!