Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Edd + فیلم آموزش فارسی

افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Edd + فیلم آموزش فارسی

دسته بندی:

یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی سایت دانلود در قبال دریافت وجه از کاربر توسط وردپرس افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Edd که مخفف عبارت easy digital downloads است، می باشد این افزونه با دارا بودن امکانات کامل از جمله : قابلیت استفاده از درگاه پرداخت ایرانی بانک ملت یا درگاه های واسط پرداخت پارس پال ، زرین پال ، پی لاین ، جهان پی و سایر درگاه های واسط ، امکان تعریف چندین کد تخفیف برای محصولات ، تعریف مالیات برای محصولات، سیستم آمارگیری کامل محصولات فروخته شده ، سازگاری با زبان فارسی و واحدهای پول ریال و تومان ایران ، تعریف زمان انقضاء برای لینکهای دانلود ، دارا بودن ده ها افزونه با قابلیتهای متفاوت برای توسعه پلاگین edd و … می تواند نیاز هر وبمستری را رفع کند. در این فیلم آموزشی فارسی به معرفی و انجام تنظیمات ضروری افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Edd می پردازیم تا بتوانید توسط آن سایت فروش فایل راه اندازی کنید.

فیلم آموزش فارسی افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Edd

فیلم آموزش راه اندازی و تنظیمات افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Edd

اگر قصد استفاده از درگاه های واسط پرداخت را برای دریافت وجه محصول دارید و نیازی به امکانات خاص مانند تعیین مالیات، تعریف چند قیمت برای محصول، نمایش لیست محصولات پر فروش، سبد خرید و … ندارید می توانید از افزونه های خود سیستم واسط پرداخت استفاده کنید چون تنظیمات به مراتب راحت تر و امکانات کمتری نسبت ایزی دیجیتال دانلود دارند اما اگر نیاز به فروشگاهی حرفه ای دارید easy digital downloads بهترین گزینه است. در این فیلم آموزشی مراحل راه اندازی و انجام تنظیمات ضروری افزونه را یاد خواهید گرفت و به تشریح هر یک از بخشهای افزونه می پردازیم.
قبلا چند افزونه کاربردی edd را معرفی کرده ایم که می توانید از آنها نیز برای بهتر شدن فروشگاه تان استفاده کنید.

3,777 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!